BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 15, 2010

Salam AidilAdha

Asslamualaikum pada sumer2 sahabat handai serta taulan yang mengenali diri ini...ingin ku ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA". Semoga peristiwa bersejarah antara anak dan bapa (Nabi Ibrahima.s dan Nabi Ismail a.s) dapat memberi pengajaran bermakna dalam hidup kite semua.

Kasih-sayang dan pengorbanan seorang ibu/bapa terhadap anak2 mereka tidak dapat lagi kiter sumer pertikaian...oleh itu, hargailah mereka selagi hayat di kandung badan. Keredhaan Allah s.w.t serta restu ibubapa adalah 'ubat mujarab' dalam mencari sinar kebahagiaan di dunia dan akhirat.

Disini, ingin kumohon maaf atas segala salah silap ku terhadap kalian,andai kata diri yang hina ini banyak membuat salah dan silap sepanjang perkenalan...Ku doakan agar kalian sentiasa dalam keadaan sejahtera dan berbahagia bersama insan tersayang,iaitu ibu dan ayah kalian. Kerna tanpa mereka, siapalah kita juga tiada mereka maka tiada kita di muka bumi Allah s.w.t yang indah nian...Sekian,wasalam...^^

Wednesday, November 3, 2010

NotHinG 4 ME....????

buat sekian lama x datang mengayat kat cni...

ohhoo...byk benda dah berlaku. tp still xde pluang nk touch-up ape2 kt cni jgk.
just wonder why...

klu nk kate xon kt cni...mmg nmpak sgt menipu. sbb blh kate tiap kali bukak tenet...mesti laman ni antara yg wajib bukak...but why still not right something to share...?! i still don't know..

fikiran bercelaru...prob sana sini. kdg2 malas nk layan bende2 mcm ni. but....still blurr with situation.
ohhhh...geram kt diri sendiri!!! why others people can do anything that they want...but me?????!!!
still stand on what they tell you to do it...even i don't want at all.

why they'll didn't ask me anything...???
"do you want it?"
"you love that?"
"what do you want?"
................what you just me on what i want or what i don't want?!
tolonglaaa faham situasi...dh byk sgt2 tekanan yg di tanggung...rase nk mati pon ade,but bile pikir balik "die for what?"
byk lagi bende @ perkara yg aku nk buat....byk lagi yg belum tertunai.byk lagi nk dikejar.
.
.
.
.
.
....but still ade yg kurang snang @ lbih krg org cakap xsuker dgn ape yg kiter nk. kononnyer diri memberi impak yg berbeza pd org sekeliling. aaarrgghhhh....diorang tu sumer nk bg sokongan ker nk lemahkan semangat pd orang yg nk berjuang utk mase depan.
if buat bende yg xelok @ haram...blh laaa di terima logik akal. but klu bende ni melibatkan mase depan yg terjamin @ halal..why not?!

aduhhh....kdg2 xfaham dgn keadaan mcm ni!!! apepun aku BERSERAH....!!!