BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 15, 2010

Salam AidilAdha

Asslamualaikum pada sumer2 sahabat handai serta taulan yang mengenali diri ini...ingin ku ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA". Semoga peristiwa bersejarah antara anak dan bapa (Nabi Ibrahima.s dan Nabi Ismail a.s) dapat memberi pengajaran bermakna dalam hidup kite semua.

Kasih-sayang dan pengorbanan seorang ibu/bapa terhadap anak2 mereka tidak dapat lagi kiter sumer pertikaian...oleh itu, hargailah mereka selagi hayat di kandung badan. Keredhaan Allah s.w.t serta restu ibubapa adalah 'ubat mujarab' dalam mencari sinar kebahagiaan di dunia dan akhirat.

Disini, ingin kumohon maaf atas segala salah silap ku terhadap kalian,andai kata diri yang hina ini banyak membuat salah dan silap sepanjang perkenalan...Ku doakan agar kalian sentiasa dalam keadaan sejahtera dan berbahagia bersama insan tersayang,iaitu ibu dan ayah kalian. Kerna tanpa mereka, siapalah kita juga tiada mereka maka tiada kita di muka bumi Allah s.w.t yang indah nian...Sekian,wasalam...^^

Wednesday, November 3, 2010

NotHinG 4 ME....????

buat sekian lama x datang mengayat kat cni...

ohhoo...byk benda dah berlaku. tp still xde pluang nk touch-up ape2 kt cni jgk.
just wonder why...

klu nk kate xon kt cni...mmg nmpak sgt menipu. sbb blh kate tiap kali bukak tenet...mesti laman ni antara yg wajib bukak...but why still not right something to share...?! i still don't know..

fikiran bercelaru...prob sana sini. kdg2 malas nk layan bende2 mcm ni. but....still blurr with situation.
ohhhh...geram kt diri sendiri!!! why others people can do anything that they want...but me?????!!!
still stand on what they tell you to do it...even i don't want at all.

why they'll didn't ask me anything...???
"do you want it?"
"you love that?"
"what do you want?"
................what you just me on what i want or what i don't want?!
tolonglaaa faham situasi...dh byk sgt2 tekanan yg di tanggung...rase nk mati pon ade,but bile pikir balik "die for what?"
byk lagi bende @ perkara yg aku nk buat....byk lagi yg belum tertunai.byk lagi nk dikejar.
.
.
.
.
.
....but still ade yg kurang snang @ lbih krg org cakap xsuker dgn ape yg kiter nk. kononnyer diri memberi impak yg berbeza pd org sekeliling. aaarrgghhhh....diorang tu sumer nk bg sokongan ker nk lemahkan semangat pd orang yg nk berjuang utk mase depan.
if buat bende yg xelok @ haram...blh laaa di terima logik akal. but klu bende ni melibatkan mase depan yg terjamin @ halal..why not?!

aduhhh....kdg2 xfaham dgn keadaan mcm ni!!! apepun aku BERSERAH....!!!

Thursday, March 11, 2010

free counters

Tuesday, March 24, 2009

celebrate kat-tun's anniversary ^.^



yahoo~~~best mmg best!!!korang nmpak x kek kt ats 2???hehe..itulh kek time kat'tun's anniversary ari ahad ari 2.mmg best laaa...time celebrate xramai yg dtg (huhu..)msg2 ade hal sdiri.even dorg xde...xpe,kiterorg tlg smbutkn.ahaks...wlaupun dlm keadaan ala kadar (maklumlh ekon. xbrape elok skrang ni!!) kami semua happy n go lucky.mane xnyer..shaf,kwn br aku bwk projektor..jdik kiteorg blh tgk konsert dorg ngan lbih gempak ngan boom lh!!!kame...jin...junno..koki...ueda...yuichi!!!mmg best n rase mcm kt konsert dorg in real!hmm...klulh dorg btol2 ade dpn aku ni,mmg aku xbg can kt org laen pgang dorg!they'll mine!!!hahaha...(ketawa jahat!)


tp syg seribu x syg laaa...huhu sbb aku xblh stay lame ngan dorg sumer.ade tanggungjawab laen lg yg aku kene handle.ape lg..bukak kdai lh!!!risau jgk sbb klu aku xbukak,nti customer pkir ape plak kt aku...nti xpsl2 dpt title yg xbaik.xnklh aku...apepun,sblm aku blik aku dpt gift dr dorg.haaa...aku dpt gmbr junno yg ats kek 2.hehe...best sbb xde pesaing.adk aku dpt ueda...yg lain nk gmbr kame,tpakse dorg pilih nk bhgian mane part kame 2!ade nk bhgian bahu laa...lips laaa...dada laa...adoii nasib baik junno aku xdbuat mcm 2.klu x mmg nangis xblagu!!!huhuhu...tp kn,noly iaitu kwn aku gak die dpt yuichi(onichan ^^)...jg my onichan baek2 erk.tp kn..sape ambik JIN???wah...aku ingt nk ambik gmbr die jgk tp xadil lh aku jer bolot sumer.hm...nsib baik zek xde,klu x mmg aku dh kene gilis ngan erl dh...hait...gomen ne~zek-chan..JIN ttp milikmu!!!








Thursday, March 19, 2009

3th KAT-TUN'S ANNIVERSARY



KATTUN'S 3TH ANNIVERSARY
PLACE : REDBOX , LOW YAT , KUALA LUMPUR
TIME : 11AM - 4PM
DATE : 22 03 2009
FEE : RM20/PERSON
ACTIVITIES : CHIBI'S SELF INTRO, MINI KARAOKE, LUCKY DRAW, GAMES, DRAWING BANNER,CHIT CHAT ^^
atlast,genaplh ulangtahun kattun erk?haha...mcm xcayer jer...anyway,dorg ni dyh lame start smbut ulangtahun kt nihongo tp kt malaysia ni jer br nk wat smbutan...deemo~dh thn ke-3.oklh 2...mcm2 ade..hehe xsbr plak nk pg...nk pkai bj ape erk?hmm...konfius jgk time pilih2 bj nie...ahhh,pkai jerlh ape yg ade.jnji aku ttp bdn aku dh...ahaks ^o^
tp ble pkir time project paper yg lom siap...aduh,sakit jiwa btol.tension and nk giveup pun ade gak...(dush..dush..dush pndai2 jer nk give up erk!!!!gomen~T_T)erm...nk cri sponsor lg nie...yahama, nippon paint, daihatsu...waduh mcm2 company..surat pun ntah brape kali tkar...naik pening dibuatnyer...tp elok jgk..kang ade jgk yg tsalah port utk bukak booth nti,naya kiteorg...silap ari bln,trus konsert kattun kt malaysia di kenselkn...huiisshh..mintak2 jauh laaa.nk mintak surat sokongan menteri pun 1 hal jgk.klu yg jnis sbulu,xpe jgk...tp yg xthn 2,jnis yg berputar belit lidah!!!haaa...yg ni aku xtthn...niat kiter ni bkn nk jatuhkan ekonomi neg,tp nk mgalakkan lg aliran wang masuk ke dlm neg...itupun nk demand2 lg.GERAMNYERRR AKUUUUU!!!!
ahh..mlaslh aku nk pkir psl dorg ni...lbih baik aku relax kpale otak aku dl...klu dh pnuh dgn 'duri' dl kpale xblh nk wat keje.apepun...JOM RAMAI2 MERIAHKAN LAGI SUASANA PARTY ERK!!!! ^^
p/s : love kat-tun forever!!!! ^o^v

Tuesday, March 17, 2009

blurrrrr

pnatnyer...!!!!
wah..dah lame mengepos kt sni.
huhu..sori sbb bz sgt2...
maybe next week aku akn start send aku punyer masterpiece kt cni...
nk tau ape die..just wait and see,okay?
^^

ade mase lg aku conteng2 kt cni lg...ahaks...^o^

Tuesday, July 29, 2008

xde tajuk sesuai

atlast...jdik jgk blog ni.
susah payah nk wat...
haha...pasni mcm2 bende lh aku blh ltak kt cni erk?!
oklh...cao dl nk skodeng ape2 yg ade kt dlm blog ni!!!